جوک های جدید روز (10)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جوک های جدید روز (10)
نوشته شده در سه شنبه 17 شهريور 1394
بازدید : 867
نویسنده : رضا

  از بس گوشیم دستمه.

 از بس گوشیم دستمه.


می ذارمش زمین گریه می کنه
بی تربیت بغلی شده!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

ادم تو زندگیش…!!!!! همه چی رو راحت از دست میده

. .

. .

. .

 

جز چربی دور شکم… خیلی وفاداره!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

يه روز مامانم يه طرحي داد،
هرکي ديرت ازخواب بيدار شه اون بايد رخت خوابا رو جمع کنه
.
.
.
.
الان نزديک سه هفته هست که هيچ کس نخوابيده،راستي بابام تشنج کرد
خواهرمم بستري تو بخش روح و روان فقط منو مامانم مونديم خدا بهمون رحم کنه!!!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

بیشعور ترین عضو بدن...


اون مژه ایه که صاف فرود میاد تو چشمت...
لامصب تا دستتو تا آرنج نکنی تو تخم چشات ول کن نیس.

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

اگه همه ی دنیا بیان تورو ازم بگیرن میرم جلوشون وا میسم
میگم.....
شما چرا اومدید خودم میاوردم.

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

من وقتی چهار سالم بود
از جلو دخترا که رد می شدم دخترا برام غش می کردن !
البته الانم اگه رد می شم غش می کنن  ولی از خنده !!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

صدای جیر جیر صندلی کامپیوتر من: تو روز که خبری از صدا نیست سکوت کامل ساعت نه شب:قیژ! ساعت ده شب:قیژ قیژ! ساعت یازده شب:قیژ قیژژژژ! ساعت دوازده شب:غیژژژژ قیژژژژژژ! ساعت یک به بعد:غیژ قیژژژژ غیژژژژ قیژژژژژژژ تیک تاک تیک تاک تیک تاک انفجار! . . . لامصب فقط میخواد من نتونم با اینترنت رایگان شب دانلود کنم

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ 

بچه های فامیل دور ننه بزرگم جمع شده بودن،
ننه داشت از قدیما میگفت!
که یه دفعه زل زد تو چشم یکی از نوه هاش و پرسید:
عزیزم مگه عقد کردی؟
با تعجب جواب داد نه!
ننه روشو برگردوند و زیر لب گفت:
یاد اون زمون بخیر تا کسی خونه شوهر نمی رفت نه ابروهاشو برمیداشت نه سرخاب سفیدآب میکرد...
بغل دستیش در گوشش گفت تا ننه نفهمیده پسری پاشو برو گمشو بیرون!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های طنز و خنده دار♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

غمگینم…

 

مثل مادری که به عکسم خیره شده و اشکاش سرازیر میشه… زیرلب میگه کاش تو عروس من بودی… ای بابا!!! غم کمی نیستا… دلم سوخت واسش… مردم چه دردایی دارن و نمیگن!!!

 

منبع: بیتوته



:: برچسب‌ها: جوک های جدید روز (10) , مطالب طنز و خنده دار , مطالب جالب و خنده دار , مطالب طنز , طنز روز , طنز نوشته های خنده دار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: